Am I selling you out?

Torsdag 20/8 2009

 

Hey hey now

Can you fake it

Can you make it look

Like we’ve won

(- Stacked Actors, Foo Fighters)

 

Återigen dras rullgardinen ner, värmeljusen tänds och Nine inch Nails varvas med Foo Fighters. Mobilen ligger tryggt bredvid och inväntar nästa sms från Mary. Mother Mary comes to me, speaking words of wisdom. (- Let it be, Beatles)

Hjälp mig hjälp mig jag sjunker jag drunknar jag springer springer springer och det är väggar överallt, eller trösklar jag kan inte ta mig ut jag sitter fast rummet fylls med luft jag kan inte andas fick aldrig lära mig det hur älskar man någon rent och vackert går det hur gör man hur gör man hur bör man hur dör man? hur lever lever man ska man få plats i detta lilla är det allt man får nöjd (?) hurdå det har ju inte börjat att finans hur andas man rätt varför blir det fel om man bara tror&hoppas   &   älskar så klarar man det jag vill inte dö ta bort luften jag kvävs

Hjälp mig hjälp mig älska mig

 

Idag var alltså första skoldagen. Well, it sucked. Mer eller mindre. Jag är inte så mycket för skoldagar utan lektioner. De är rätt tråkiga. Som vanligt blev det massamassa mycket skratt med Angelica. Svenskläraren är fortfarande ägare av ett par vackra ögon.

 

Nu måste jag nana. Naninani!

 

Dagens Citat?
”She’s perfect

In the arena of her mind” – Perfect, Alice Cooper.

 

 

Yours

        Truly

   Mel


Kommentarer
Postat av: Kakan

Det vore ju lite smådramatiskt om svenskläraren en dag inte hade sina ögon. Jag tror att jag skulle bli rädd då, faktiskt.

2009-09-01 @ 13:10:58
URL: http://crumble.streipel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0